سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 94/8/14 | 10:20 صبح | نویسنده :

 

 

به گزارش مشرق، «کیت وینسلت»، بازیگر برنده اسکار هالیوود که اخیرا در فیلم سینمایی «استیو جابز» با موضوع داستان زندگی مؤسس کمپانی «اپل» بازی کرده است، ضمن ابراز نگرانی از میزان اعتیادی که محصولات کمپانی اپل ایجاد می‌کند، در ارتباط با این ابزارها و استفاده از رسانه‌های اجتماعی به والدین هشدار داد. 


او که در این فیلم در نقش «جوآنا هافمن»، یکی از مدیران ارشد بخش بازاریابی کمپانی اپل بازی کرده است، گفت: والدین در حال از دست دادن کنترل فرزندانشان در استفاده از رسانه‌های احتماعی هستند. من خودم به شخصه استفاده از چنین سایت‌هایی را به خاطر ترس از اینکه فرزندان اعتماد به نفس‌شان آسیب ببیند برایشان ممنوع کرده‌ام.


«وینسلت» در مصاحبه با «ساندی تایمز» تأکید کرد: والدین باید فرزندانشان را از تکنولوژی دور نگاه دارند. چون ممکن است  رسانه‌های احتماعی آنها را در برابر غریبه‌ها آسیب‌پذیر کند.


این بازیگر 40 ساله انگلیسی گفت: رسانه‌های اجتماعی خون من را به جوش می‌آورند، آنها تأثیر بسیار زیادی بر اعتماد به نفس زنان جوان دارند زیرا به آن چیزی تن می‌دهند که این شبکه‌ها برای آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند، چه بلاهایی که سرشان نمی‌آید. ما در خانه‌ مان هیچ رسانه‌ اجتماعی نداریم.


وی افزود: دخترم «میا» درخواست عضویت در اینستاگرام را داده بود، سایتی که در آن عکس به اشتراک گذاشته می‌شود، من به دخترم گفتم به اشتراک گذاشتن عکس مثل از دست دادن خاطرات است.


«وینسلت» که اکنون مادر سه فرزند است، از والدین درخواست کرد که موبایل‌ و ابزارهایی مشابه را از دسترس فرزندان و جوانانتان خارج کنید و بگذارید تا کودکانتان از درخت‌ها بالا بروند و مونوپولی بازی کنند.

 




  • سه سیب
  • روینیا
  • کارت شارژ همراه اول